About-Haier

Філософія Haier

У сучасному світі, де на першому місці стоїть індивідуалізм і різноплановість, принцип “один для кожного” перестає бути актуальним. Споживачі хочуть, щоб до них ставилися з повагою і пропонували їм те, що відповідає саме їх індивідуальності

Haier прислухається до ваших потреб, з метою зрозуміти, що саме є для вас пріоритетним, ніж зайняті ваші думки і мрії. Кожен з вас може отримати для будинку універсальне рішення, яке ви заслужили: просте і функціональне, вишукане або яскраве.
Будучи лідером у своїй галузі, Haier розробляє інноваційні продукти і рішення, перетворюючи робочий процес в організовану глобальну платформу, в якій легко і швидко об’єднуються внутрішні і зовнішні ресурси. Ми віримо в те, що даний підхід допомагає нам виправдовувати ваші очікування в динамічно мінливому світі

Приєднуйтесь до родини Haier – створюйте нові можливості!

Історія Haier

Почавши в 1984 році з невеликої фабрики по виробництву холодильників, сьогодні Haier один зі світових лідерів у виробництві побутових приладів і кліматичної техніки

Haier - досягнення та нагороди

МІЖНАРОДНИЙ РЕЙТИНГ EUROMONITOR

За даними Euromonitor, Haier – бренд №1 серед кондиціонерів з Wi-Fi управлінням, за період 2009-2019 в категорії продажів побутових приладів

БРЕНД №1 В СВІТІ

Haier є світовим лідером, з виробництва кондиціонерів оснащених Wi-Fi модулем, з часткою ринку 29,4%

2019 FORTUNE GLOBAL 500

Haier займає 435 місце в світі, в списку найбільших компаній – Fortune Global 500

FORTUNE’S MOST ADMIRED COMPANIES

Дочірня компанія Haier Group була названа однією зі значних компаній в світі, в рейтингу Fortune за підсумками 2020 року

TOP 100 НАЙДОРОЖЧИХ СВІТОВИХ БРЕНДІВ

Згідно щорічного рейтингу BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands – Haier займає 89 місце. Сукупна вартість бренду Haier оцінюється в 16,3 млрд. долларів

2018 TOP 100 GLOBAL CHALLENGERS

Boston Consulting Group – лідируюча міжнародна компанія, що спеціалізується на управлінському консалтингу оприлюднила список “100 найбільш популярних світових викликів 2018”, в який входить 25 китайських компаній, в числі яких Haier, який включений в список дев’ятий раз поспіль

Haier в світі

Компанія Haier володіє науково-дослідними центрами, в місті Циндао, Китай. До складу корпорації входять 25 індустріальних парків, 122 виробничих підприємства, 106 маркетингових центрів по всьому світу і мережу торгових представництв більш ніж в 160 країнах.
Сьогодні Haier включає в себе 7 глобальних брендів з виробництва побутової техніки в усьому світі: Haier, Casarte, Leader, Aqua, Fisher & Paykel, GE Applainces і Candy. Всі вони, разом складають свого роду екосистему, в рамках якої фахівці різних галузей обмінюються знаннями та досвідом

15.4 %

ДОЛЯ РОЗДРІБНОГО ТОВАРООБІГУ У 2018 Р.

$ 39.1

СУМАРНИЙ ОБОРОТ В 2018 РОЦІ

160+

КРАЇНИ ТА РЕГІОНИ

78.000

ПРАЦІВНИКІВ

122

ВИРОБНИЧИХ МАЙДАНЧИКИ

11

ДОСЛІДНИХ ЦЕНТРІВ

25

ІНДУСТРІАЛЬНИХ ПАРКІВ

106

МАРКЕТИНГОВИХ ЦЕНТРІВ

Haier в Європі

Ключовим принципом компанії Haier AC є створення локальної мережі, для забезпечення професійних рішень і надання якісних послуг для клієнтів по всьому світу. В ході реалізації цієї стратегії, Україна увійшла в ряд країн Європи, де відкрито представництво компанії Haier

Науково-дослідний центр і лабораторії Haier

Головний офіс науково-дослідного центру Haier знаходиться в місті Циндао, Китай. Сумарна площа Центру інновацій та розробок Haier, побудованого в 2013 році, становить близько 63 000 квадратних метрів, а персонал нараховує понад 1000 співробітників. До складу центру входять понад 120 лабораторій, включаючи випробувальні лабораторії, лабораторії з симуляторами погодних умов, психометричні і хімічні лабораторії. Також в комплексі представлені лабораторії з вивчення електромагнітної сумісності, акустики, вібрацій і окремі лабораторії з вивчення компресорів і теплообмінників

У дослідницькому центрі знаходиться найвища в світі стенд-вежа (106,7 м) на якій проводять випробування систем і можливостей циркуляції холодоагенту.
У квітні 2014 року Haier організувала спільні лабораторії з компанією Highly для проведення досліджень в області технологій обігріву та охолодження і з Mitsubishi Electric – для розробки інноваційних технологій в області користувальницького інтерфейсу. На додаток до цього, компанія Haier інвестує в розвиток тестового центру для оцінки комфортності обладнання, в якому кожен відвідувач має можливість протестувати системи вентиляції і кондиціонування змоделювавши різні умови експлуатації і кліматичні зони по всьому світу. Тестування реалізовано таким чином, що в камері виставляється комфортна для людини температура, а за її межами можна регулювати широкий спектр метеорологічних умов, таких як інтенсивність сонячного світла, дощ, сніг, вітер і встановлювати умови температури від -31 ° С до +60 ° С і вологості від 0 до 100%

Всього, є понад 600 видів випробувань, в тому числі на відповідність міжнародним стандартам: ISO, IEC, EN, CISPR, ANSI і т.д., що дозволяє забезпечити відповідність продукції вимогам країн Європи, Азії, Америки, Австралії, Близького Сходу і ще близько 100 різних країн і регіонів

X